>> ההתבוננות בתהליכי החשיבה הטבעיים של האדם מקנה הבנת רחבת טווח אודות מערכות היחסים הבלתי מגבלות בין חוקי הטבע השונים,

>> ההתבוננות בתהליכי החשיבה הטבעיים של האדם מקנה הבנת רחבת טווח אודות מערכות היחסים הבלתי מגבלות בין חוקי הטבע השונים,

ההעמקה בתצפית של חוקי הטבע מקנה גישה לחוויה של מערכת היחסים הראשונה בטבע.

 

כל השאלות של האדם הן קיימות בגלל שהוא חושב את מי שהוא רוצה להיות.

 

ישנו עניין של הבחירה החופשית, שהאדם בוחר להדבק בהאחד ועל ידי כך משיג דרגה חדשה של בחירה חופשית אמתית..

 

ולמה הדבר דומה? לכך שבחלום האדם בטוח שהוא ער, והוא נמצא שם במצב דמוי טייס אוטומטי, ואפשר לראות את זאת על ידי כך שלפעמים האדם עושה בחלום דברים שהוא לא היה עושה אם הוא היה ער.

 

אז גם פה אפשר לומר שישנה חוויה שבה האדם נמצא על מעין טייס אוטומטי בהיביטים מסוימים של ההתנהגות שלו,

 

ועל ידי הדבקות שהיא הבחירה בהטוב, על ידי כך האדם זוכה להתקרבות לחוויה של התעוררות הרבדים הגבוהים ביותר בהכרה העצמית.

 

התוצאה של התעוררות הרבדים הנ”ל היא שהאדם זוכה לבחירה חופשית אמיתית במדורים של הערפל השכלי של האדם..

 

ערפל שכלי = חוויה של בלבול, שהיא תוצאה של הדבקות בהאחד מתוך רצון לדעת את האמת.

 

החוויה של החיבור של האדם לעצמו היא החוויה שבה הלב והשכל שלו מסכימים, הסיבה לכך שהלב והשכל של האדם לא מסכימים זה כי הוא רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה..

 

החוויה של החיבור של הלב והשכל היא גם החוויה של החיבור של האנרגיה הנשית והגברים שבאדם לאנרגיה חדשה לגמרי.

 

האדם רוצה להשיג משהו שנחשב על פי השכל לא הגיוני ועל פי הלב מתפרש לעתים כתחושה של פחד,

 

אך חייב האדם להבין שאין באמת השפעה אמיתית של הפחד על האדם, והשכוח לחזור ולהדבק באחד הוא נצחי, ושהאמת היא המקור לטבע עצמו של האדם והיא המקור לכל תצורות האופי השונות של האדם, ושל אופני החשיבה השונים ועוד.

 

תכונת ההשפעה היא התוצאה הישירה של עוצמת הרצון להדבק באחד, כי הרצון הוא הכלי שניתן לאדם על מנת לחוות ולהתנסות בחוויה של האין סוף..

 

כי הרצון הוא למעשה תכונה רוחנית שיש לאדם, בדומה לתכונות רוחניות אחרות שקיימות כמו יופי או חכמה, הן למעשה אקסיומות שקיימות בטבע כמידות המקבלות השפעה וביטוי פה בעולמות בהם אנו חיים בצורה של צמצום.

 

כשהאדם לדוגמא נופל וכל פעם בוחר לשוב ולהידבק בהאחד, על ידי כך הוא זוכה לחיי נצח, כי הנצח עצמו הוא החוויה שבין הכל לכלום.

 

וכשהאדם נופל הרי הוא מתמלא בריקנות, וכשהאדם מתמלא מחדש על ידי כוח הרצון והבחירה שוב להדבק בהטוב היא החוויה שהיא הביטוי הישיר של כוח החיות, שהוא למעשה תוצאה של מערכת יחסים בעלת קני מידה אין סופיים בלתי נתפסים בין כוחות הטבע הקדומים, שהם הצמצומים כולם של האחד..

 

וכל מערכת יחסים חיצונית שהאדם חווה מנקודת מבט מסוימת היא מערכת יחסים בינו לבין עצמו, החוויה של הבחירה להתאחד ולשוב אל החוויה של האמת הפשוטה, מאחה את הפער בין הלב לשכל של האדם ומאפשרת את החוויה של התכלית העמוקה של הבריאה, אהבה.

 

וגם כשהאדם מתמלא בריקנות גם בכך יש שעור עצום, ומתוך היכולת להיות האחד גם בריקנות על ידי כך מתגלים מימדים חדשים שלמים בהכרה של התקרבות ו”חזרה הביתה”..

 

העצה של פוסט זה היא לנסות להסתכל על דברים מהרבה נקודות מבט, הסיבה היא שכל נקודות המבט יוצרות את השלם, את האחד, והסיבה שיש המון אנשים ולכל אחד אישיות שונה זה כיוון שהאחד צמצם את כל האיכויות והתכונות שיש בו לצורות נפרדות חיצונית, אך האמת היא שהגבול היחיד בין החוויה של ההתקרבות לטוב לבין האדם היא מחשבתית ועל ידי כך שהאדם לומד להסתכל על הדברים מהרבה נקודות מבט על ידי כך הוא יוצר בתפיסה שלו נקודות מבט חדשות נרחבות יותר..

 

כי אם האדם יסתכל על התהליך הזה שקיים בטבע הוא יראה שכאנשים גדלים האישיות שלהם משתנה בגלל שהם חווים ערבוב של נקודות מבט שונות של אנשים שהם פוגשים שבעצם בסופו של דבר יוצרים את האישיות של האדם עצמו,

 

ומצד ההכרה הנמוכה והרגילה של האדם הוא לא חווה את ריבוי נקודות המבט העצמיות שלו של עצמו כישות במרחב הפנימי הנפשי, אבל ברגע שהאדם מביט פנימה הוא מתחיל להבין בכך שהוא עצמו עשוי מדברים שהוא פעם פגש, ושאם הוא רוצה לשוב ולהדבק בצורה המקורית שלו שהיא הביטוי של המקור הפנימי שלו, זה נעשה על ידי משהו שנקרא הפעלת הכתר.

 

וההסבר הפשוט והמובן שכל אחד יכול לעשות כדי לתרגל את כל מה שרשמתי זה לבדוק לגבי הנושא הראשון שדיברתי עליו של להסתכל על דברים מהרבה נקודות מבט, להסתכל על כל דבר מהרבה נקודות מבט, ועל ידי כך לקבל נקודת מבט של היחס העמוק בין חוקי הטבע הראשוניים שמקיימים את המרחב של המקום והזמן עצמו בקנה מידה אין סופי..

 

שזה משהו בלתי נפרד מהחיבור לבחירה לנשום באופן מודע כל פעם שהאדם נופל לייאוש שעל כך נכתב באחד הפוסטים הקודמים.

יש להוסיף מידע יש להוסיף מידע